About Us

My photo
Assalamualaikum & Salam 1Malaysia. Kami adalah satu pasangan jurufoto bebas yang bergerak atas nama Coupleizz Freelance Photographer yang baru ditubuhkan pada awal tahun 2011 dan memulakan tugas pertama pada bulan Mac 2011. Pada hujung bulan Mac 2011, photoblog kami ini telah dibina dengan tujuan mempromosikan hasil kerja kami serta koleksi gambar yang kami ambil sama ada ketika kerja atau pun suka-suka. Buat masa ini, setiap pelanggan kami berpuas hati dengan kerja yang kami lakukan dan jika anda berminat dengan kami, segeralah menghubungi kami.

Thursday 17 March 2011

..::first job::..

Assalamualaikum & Salam 1Malaysia.

untuk entry kali ni kami nak story first job yang kami dapat daripada abang sabry. pada 27 Jan 2011 yang lalu abang sabry telah hantar email kepada kami untuk bertanyakan mengenai pakej yang kami sediakan untuk persandingan beliau pada 12 Mac 2011. untuk makluman semua abang sabry ni merupakan first customer dan kami telah berpakat untuk meletakkan harga yang rendah kerana kami pun masih beginner lagi dalam bab-bab wedding ni. 

walaupun abang sabry tahu yang kami ni baru first time photoshoot foto wedding dia masih sudi terima perkhidmatan kami. sungguh mengharukan. huhu.

pakej yang kami sediakan untuk abang sabry ni adalah seperti berikut:
 
custom album saiz 8"x 12"
2 keping gambar 12R bersama bingkai
72 keping gambar 4R
1 sticky album
1 keping dvd semua gambar diambil

sini kami ada kepilkan kad jemputan perkahwinan kak shela dan abang sabry.



nanti entry seterusnya kami upload gambar wedding kak shela dan abang sabry. sekian dulu. adios amigos!


..::nukilan mohdizzatfirdausmohdzaid::..


No comments:

Post a Comment